torsdag 30. september 2010

Jeg stilte ut juleteppet mitt som jeg laga til sist jul. Mønster av Annaka. Jeg laga d i andre farger en på mønstera. E so glad i grønt i. Trur i.
Jeg og Mary Helseth sitt å selger lodd og billetter til utstillinga. Teppe bak oss er premien.
Teppe er laga av medlemmer i Molde quiltelag,. Håper vinneren blir glad.

Molde quiltelags " Moldelappen" sin utstilling på Romsdalsmuseet åpnet i dag kl 19.00
Det var mye folk som stakk innom for å sjå på alt det fine arbeidet som var utstilt

onsdag 29. september 2010


Hadde ryddedag i går på syrommet. Da fant jeg dette teppet i et skap. Hadde nesten glemt det , men no ska de brukes på kalde høstkvelder. Treng noen glad farger no når en går mot ei
mørk tid.

mandag 27. september 2010



Hei å hå. No er 2 hvitvins nisser og 1 rødvinsnisse ferdig. Er så glad for alle ufoer som blir ferdig. Disse kan brukes som ryggsekk. Gikk på kurs før jul i fjor med Siv. Syskrinet ved Gerd som stod for kurset., Har 4 harer også som kommer. De mangler tenner ennå. Blir sikkert ferdig til påske. Greier aldrig å lage en ting av hver sort. Må sikkert gå kurs for å lære det.

torsdag 23. september 2010



Her er det lille Cecilie som var med mormor en dag på jazzfestival i Molde. Blir 1 år 7.oktober.

Øreklokker er godt å ha. Takk til Trine som kom med tipset.



Her er bilde av barndomshjemmet mitt på Vågstranda. Idag ble huset solgt . Litt vemodig er det, men jeg har nok med bobil. Min mor var fra Vågstranda og min far ble født i Jarpen men
flyttet så til Snåsa. Besøkte sin bror på Vågstranda og traff min mor...... Lang historie som ble kort. Min internett adr er oppkalt etter hjemmet mitt. hagtun@yahoo.no