tirsdag 23. november 2010
mandag 22. november 2010
mandag 15. november 2010
lørdag 13. november 2010
Da er nisseduken min ferdig.. Hurra... Mønsteret er fra en løper fra Disa Designs, men jeg måtte ha en firkanta en da jeg har et kistebord som salongbord. Måla er 110 cm x 110 cm.
I dag ska jeg på julemesse for å sjå om d er noe jeg kan lage.............. til neste år..
Har bestandig så god tid og plutselig er det jul.
Abonner på:
Innlegg (Atom)